Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Zou dat toch een klacht hebben, vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven aan dhr. E.R. Kanters.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (graag onder vermelding van uw ordernummer)
Telefoonnummer: 06-16732831
Ons postadres is: Rembrandtstraat 23, 8921EG Leeuwarden.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Voor artikelen die standaard maatvoering hebben geldt dat, mocht u niet tevreden zijn over uw product, u dit zonder reden retour kunt zenden binnen 14 dagen onder vermelding van uw order nummer.
De kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant.

Voor alle op maat gemaakte artikelen geldt dat deze niet retour gezonden kunnen worden.

Houd u er rekening mee dat wij ook gebruik maken van gebruikte houtsoorten (indien u daar zelf voor heeft gekozen) en uw meubel in dat geval dus gemaakt is van een hergebruikt materiaal. Deze kan zichtbare gebruikssporen bevatten, deze vallen dan ook niet onder de garantie.

Uitsluitingen: Wij geven geen garanties op het werken van hout en plaatmaterialen. Hout is een natuurproduct en kan door temperatuurinvloeden en veranderende relatieve vochtigheid gaan werken. Onder werken wordt verstaan: krimpen en uitzetten, scheuren, krom trekken en torderen.

Voor meer informatie over klachtenafhandeling en retourneren verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.